Çakma Bahis Siteleri

cakma bahis siteleri musterileri dolandiriyorTürkiye’de iddaa yasasının Mart 2007‘de yürürlüğe girmesi ile güvenilir bahis sitelerinin büyük bir bölümü pazardan çekildi. Kalan bahis siteleri de ödemeler, reklamlar ve erişim engellemeler konusunda sıkı yaptırımlara maruz kaldılar. Günümüzde teknolojik imkanların gelişmesi ile kolayca aşılan bu engeller ilk zamanlarda çözmesi oldukça zor ve karmaşık hale geldi. Bahis sitelerinde para yatırsa da çekemeyen, hesaplarına erişemeyen bir çok bahisçi ortaya çıktı. Bu durum da ‘Çakma bahis siteleri’nin iştahını kabarttı.

Güvenilirlerin çekilmesi, kalanların da müşteri hizmetlerinde zorlanması ile arayışa geçen bahisçiler kimi zaman yanlış ellere de düştüler. Sektörün düzenlenmeden komple ‘illegal’ ilan edilmiş olması bu çakma bahis sitelerinin işlerine geldi. Müşteriler mağdur olsalar da Türkiye içerisinde haklarını aramaları çok zor hale geldi. Owbet, NeoBet, Efesbet ve BetsCity lisanssız bahis siteleri Türkiye’de faaliyet göstermeye başladı. Oyuncu paralarını ödemeden kapanan bu şirketler bir çok mağdru yarattı.

Lisans alıp bahis oynattıktan sonra kapanan bahis siteleri de oldu. Bunlar arasında en çok hatırlananı Malta‘da lisans almasına rağmen kapanan Betsbet oldu. Bir çok bahisçi şirket kapandıktan sonra içeride kalan parasını alamadığından bahsetti. Benzer bir şekilde Karadağ yani Montenegro bahis lisansı alıp kapanan bir çok bahis sitesi de oldu. Onlar arasında da en çok hatırlanan şirket Lionbet oldu. Bir çok bahisçi bu siteden parasını alamadığını belirtti. Bu şirketler bahisçiler tarafından daha çok dolandırıcı bahis siteleri olarak anıldı. Türkiye’deki düzenleme eksiklikleri nedeniyle haklarını gereken kapsamda arayamayan bahisçiler mağdur oldular. İçeride kalan paralar tahsil edilemedi ve bir daha haber alınmadı.

Türkiye’ye açık güvenilir bahis şirketleri:

BAHİS SİTESİTANITIMÜLKEKURULUŞORANBONUSGİRİŞ
mobilbahis ikonMobilbahisMalta2017%1001000₺Giriş
youwin bahis sitesiYouwinMalta2005%100300₺Giriş
tempobet bahis sitesiTempobetCuracao2008%15100₺Giriş
bets10 bahis sitesiBets10Malta2002%100300₺Giriş
betpas bahis sitesi ikonBetpasCuracao2015%100300₺Giriş
artemisbet bahis sitesiArtemisbetCuracao2011%25300₺Giriş
betboo bahis sitesiBetbooMalta2004%100300₺Giriş
süperbahis bahis sitesiSüperbahisMalta1998%100500₺Giriş
süperbetin bahis sitesi ikonuSüperbetinCuracao2010%100300₺Giriş
wsbets bahis sitesiWSbetsCuracao2013%50500₺Giriş
hiperbet bahis sitesiHiperbetCuracao2011%100600₺Giriş
1xbet-201xbetCuracao2012%100500₺Giriş
matrixbet bahis sitesi ikonuMatrixbetCuracao2016%100555₺Giriş
justinbet bahis sitesi ikonuJustinbetCuracao2014%100500₺Giriş
betpluton bahis sitesi ikonuBetplutonCuracao2016%100400₺Giriş
noxwin bahis sitesiNoxwinMalta2013%100350₺Giriş
restbet bahis sitesi ikonRestbetCuracao2013%25500₺Giriş
betmatik bahis sitesi ikonuBetmatikCuracao2016%100350₺Giriş
sekabet bahis sitesi ikonuSekabetKaradağ2015%25300₺Giriş
tipobet bahis sitesi ikonuTipobetCuracao2008%100365₺Giriş
süpertotobet ikonSupertotobetCuracao2015%100300₺Giriş
klasbahis ikonKlasbahisCuracao2016%25500₺Giriş
asyabahis ikonAsyabahisKaradağ2017%100555₺Giriş

70 Yorum on "Çakma Bahis Siteleri"

  1. wsbets güvenilir mi wsbets dolandırıcı mı wsbets nasıl bir site wsbets hakkında wsbets ödeme yapıyor mu wsbets bahis wsbets yasadışı bahis

    merhaba arkadaşlar benim adım sertac …ben wsbets bahis sitesinde bahis oynadım ve oynadığım maçlar ve oranlarda herkesin oynadığı oyuncu maç ve oranları real madrid barcelona falan filan oranlarımda 1 adet 2.60 1 adet 2.10 ve diğerleri 2.00 ve 1.45 oran..basket oranlarım ise 1.65 ile 1.83 oranları canlı maç v.s gelen görünkü wsbets.com bahis dolandırıcı sitesi parama el koydu ve ödemiyor..10850 tl parama el koydular…bugün 1.gün ve wsbets bahis paramı ödemedi her gün yazacam verdiği günde buraya yazacam..eğer paramı öderse buraya yazacam ödemezse de durumu belirtecem..

  2. benimle iletişime geç hala ödemediyse

    • wsbet iyiden iyiye dolandırıcı bir sitedir ister inanın ister inanmayın 700 tl.lik bir maça 2.5 ustt bahis aldım bahisim geldi adamlar bahisimi 70 tl olarak gösterdiler ekrandaki hileyi gözlerimle gördüm. paramın geri kalanını çekmek istediğimde adamlar banka dekontu diye tutturdu dekontu gönderdim vay efendim o olmazmış bankanın gönderdiği dekontu mail kutuma açmadan onlara göndereckmişim onuda yaptım gene paranın üzerine yattılar. sakın bulaşmayın wsbet denen adi siteye. kesinlikle adamlar dolandırıcı.

    • Ödeme yok

    • Ödemedi

    • Kardeşim telefonunu verirmisin acil ödeme yapılmadı sana ulaşmam lazım

    • Merhaba. Ben. İstiklalbahise üye oldum ilk yatırım olarak 120 TL yaptırdım instada iki tane mac buldum. Toplam 97 oran. Bakiyemin 100 lirasını bastım toplam kazancın 9700lira oldu para çekme talebinde bulundum %10vergi istediler yani 970 TL dediler hemen o an anladım dolandırıcı olduklarını akil basa o an geldi paramı nasıl alabiliriz yardim edin. Paramı alamasam bile. Bunlara gerekeni nasıl yapabilirim şikayet vs

    • Kardes bana ulaş demişsin sen nasıl çözeceksin benim de basıma gecen böyle olay geldi

    • merhaba ben forexbet10 sitesinden maç yaptım paran tutarsa hemen hesabına yatacak dediler sonra yüzde 18 ini istediler paramı ödemediler bana bi yardımcı olurmusunuz

    • Parabet Adli site benimde paramı vermiyor ne yapmam lazim

  3. iyi günler arkadaslar, betnexus44 adlı bahis sitesi, kazandıgım halde ödeme yapmamaktadır!!! Site içerisinde bulunan canlı destek,ödeme yapmaları için kazandığım miktarın %10 unu daha yatırmam gerektiğini söylüyor. %10 u 2200tl bu arada. Yatırırken geri çekebilme güvencesi veriyor, çekmek isterkende ekstra para talebinde bulunuyor. Maduriyetimi dile getirmek istedim, sizlerde kanmayın!!!

  4. Şikeli maç paylaşıp kazandırıyor. Kazandığınız meblanın %20’sini önden site sahibinin ibanına yatırmanız sonrası para çekebileceğinizi söylüyorlar. Kanmayın.

  5. Arkadaşlar europabet33.com sitesi kazandığm ikramiyeyi ödemiyor canlı destek yazıyorum cevap vermiyor birde kesinti parası olarak 550 tl ödedim dolandırıcı bunlar

  6. Betvegas22.com diye bir siteye üye oldum. İnstagramdan birisi şikeli maçlar var diye paylaşım yapıyordu onunla iletişime geçip, maç sonu ödemeli kupon aldım. Kupondaki maçlar geldi. Vanuatu Ligi diye bilinmedik bir ligti. Toplam 6000 kazandım, siteye paramı çekmek istiyorum dedim. Yüzde 10 kesinti ücretini ödemeniz gerekmektedir dediler. Yani 600 tl. Ödemeyip, maçları veren adama mesaj yazdım. Oda ben ödüyorum gibisinden konuştu. Ondan ödemesini istedim ama sonuç nafile. Siteye yatırdığım 100 lira boşa gitti. Sitedeki sohbette küfür yazdım diye de sohbet birden kapandı. Bunların Allah belasını versin.

  7. Rocksbet4.com isimli bahis sitesine kandım, 1000 lira yatırdım. Bunlar bana 150 TL çevrimsiz Bonus verdi 1150 TL’yi tek maça bastım, kazandım 2300 TL sonra 2700 yaptım. Çekim talimatı verdim bahane üstüne bahane velhasıl hafta içi çekebilirsiniz dediler. Yine kalkıp bir dakika aralıkla gol geldi kazandım, 2500 TL’mi vermediler. Sonra 1500’ü kesip yatırdığınız miktarı bahis hesabınızda 1000 TL’dediler çekebiliyor muyum hayır. 1.30 orandan çevirin çekin denildi 1.70 orandan çevrildim. 1700 TL 1690 TL çekim talimatı verdim, çekim onaylandı ama bankaya gelen 1 TL bile yok.benim param gitti hesabımı kapattılar ıpn mı engellediler bukadar karaktersiz insanlar ha dolandırıcının ismide siteye para yatırırken banka hesap bilgileri ferdi uguz isimli şahıs .sakın ha kanmayın sakın

  8. maximbet101 adlı bahis sitesi arkadaşım uye olup 100 tl yatırdı. ve 100 tl.lik bir kupon yaptık1/2 55 oranlık kuponumuz geldi . bizim 100 tl oldu 5540 tl. para çekim talebinde bulunduk adamların verdiği cevap ilk para çekiminde %15 lik vergi varmış bunu yatırmamız gerekiyormuş 850 tl gibi bir rakam sölediler.adamlardaki yüzsüzlüge bakarmısınız adamlar bizi dolandırdı ustunede para istiyorlar.devamı var canlı destekten adamlarla grş.mek istedik canlıdestegi kapattılar ıp. yi yasakladıkları zaman canlı destege ulaşamıyorsunuz.sonra 1 maça 5000 attık gitti kalan 540 tl yi real iy.2 dedik 2.20 oran açmış sözde bu site real iy 2 geldi bizim 1180 tl gene hesaba geçmedi. Bilgilerinize adamlar para yatırma metotlarında banka havalesinde ziraat bankası şu hesabı kullanıyor.Akbank ile Para Yatırma

  9. BAHIS DETAYI
    KUPON NO
    OYNAYAN
    KUPON TARIHI
    TOPLAM ORAN
    YATIRILAN TUTAR
    KAZANILACAK TUTAR
    155 Emreozturk0996 17.05.2017 19:36 2.20 540.00 TL 1188.00 TL
    KOD
    MÜSABAKA
    BAHIS SEÇIMI
    BAHIS ORANI
    BAHIS MAÇ ZAMANI
    BAHIS MAÇ SONUCU
    KUPON DURUMU
    137 Celta Vigo – Real Madrid 2 2.20 17.05.2017 22:00 – | – Beklemede 2 gün geçti bahis halen beklemede . inanmayan arkadaşlarım için attım bunu parayı hesabıma geçirmediler. ve halen bahis bu şekilde beklemede. MAXIMBET kesinlikle dolandırıcı bir site var oldugu veya bahis firması oldugu da tam belli degil kanmayın.

  10. Arkadaslar Betsix dıye bır sıte cıkmıs bonus verdiler kazandım hemen bonusu ve kazandığım parayı sildiler bu site dolandırıcı dır sakın Üye olmayın

  11. Arkadaşlar fullbet7 diye bi sitee uye oldum adamlar bana instagramdan ulastı,maç verdi britanya amator ligi bilmem ne dediler 78tl attım o oldu 9750tl cekme talebinde bulundum bana bu severde %20 kesinti lazım vs yazdı operator, ooyunu veren adama yazdım instgramdan o da bana bende odeme yapıyorum vergi kesintisi bu falan dedi, bii de tam uyanıklar,3 gun ıcınde ben %20yı odemezsem bakıyedeki paramıda sıfırlaycaklarmıs,bugun o bakıyeden kupon yaptım kendi kendime, maclar geldi ama benim bakiyeye hala gecmedi gib gbi….. kandırabildilkerine… bu sştenin adı hıc gecmemis paylasmak istedim kimsenin canı yanmasın,hı bu arada bana dediklerl takımları googlladım abi oyle takımlar bile yok fc olarak falan olan bnm yatırdıgm paraya oldu, cepte zten 2000tl para olsa bahis bi oynarız 70-80liraya

  12. merhaba arkadaslar sakın maxımbet101 oraanmayın sakın ınsramgamda bırı sayla olusturmus 55 oran verıyor tutu dıye sız oraya para yatırıyoesunuz o yatırdıgınız para boşa gıdıyor karhaneoransikesi bu kulanıcıya sakın ınaanmayı

  13. Arkadaslar BETMALTA da dolandirici bilginiz olsun onlarda vergi vs ayagi tutturmuslar.

  14. betmalta101 sakın oynamayın beyler 25000 tutturdum benden 1400 istiyolar dosya acacaz size o parayla diye ondan sonra paranızı yatırcaz diyolar.

  15. Bugun maximbet101 sitesine 100 TL para yatirdik. Instagramdan birisi sikeli mac diye paylasti bizde 50 TLsiyle oynadik. 3480 TL kazandik para cekme talebinde bulunduk. Canli destek kazanilan tutarin %15 i kadar parayi hesaplarina havale etmemiz gerektigini soyledi. Daha oncede farkli sitelerden oynamistim hicbirisi boyle bisey istememislerdi. Biraz arastirma sonucunda dolandirici olduklarina kanaat getirdim. 100 TL ile kurtuldum. Kimse oynamasin oradan

  16. Maximbet benden maç sonundan para istediler tutturduğunda kupona para Yok alabilmem için 530 tl gönderdim.Havale yoluyla ama kullanıcı adını yazmamışsınız dediler paraya el koydular.savcılığa şikayeti ettim.ayrıca 3600 tl de bakiyem orda şuan nasıl alırım bilmiyorum..

  17. Arkadaşlar bettrump101 diye bir site var aynı şekilde dün kupon yaptım facebook ta biri açık kupon veriyordu 2 maç 1 e 80 oran vardı 100tl yatırdım 100 de bonus verdiler 200 tl kupon yaptım 16.000 tl verdi bugün çekmek istedim %10 vergi kesintisi dediler o kadarını havale yapıp hemen paranızı çekebilirsiniz dediler, bende yatırmadan eft yaptım dedim kontrol edelim yarım saate geçer paranızı hemen alın dediler ve anında canlı kapandı.Bir dahada açılmadı.Ama para hesapta gözüküyor 16,000 tl. Para aldıkları hesapta ziraat bankası adana şubesi.

    • Hüseyin BELEN | 10 Haziran 2017 at 12:11 | Cevapla

      Mahmut kardeşim aynı olay şu anda bende de var sen parayı yolladın mı ve şu anda bahis yapabiliyor musun

  18. ARKADASLAR BENDE REDBEADY365UYE OLDUM SU AN AKTİF HESABİMDA TAM TAMİNA 8000TL VAR HESABİMA AKTARİRKEN TMM ONAYLANMİSTİR DİYOR DUNDEN BERİ HESAPTAN LARA DUSMUYOR DOLANDİRİCİ BAHİS SOTESİ KESKNLİKLE GORMEYİN KANDİRİLMAYİN SADECE BU SİTEDE OLAN.MAC VEREN OLURSA OYNAMYİN KARDESLERİM

  19. arkadaşlar bettrump101 hesabım 90.000 i geçti ödeme yapmıyorlar , banka hesabına ziraat b. adana kozan şubesinde hala açık gözüküyor.

  20. Arkadaşlar bettrump101 hesabım 90.000 tl oldu , ödeme yok haliyle.

  21. Bettroy100 adindaki bahis siteside dolandirici cikti.hesabimdaki parayi aktarmiyorlar bilginize

  22. Arkadaşlar ınstagramda şikeli maç adı altında bahis buldum sadece tek siteden oynanıyordu verdikleri bir kaç maçı BETLAVAZZA101 sitesinden takip ettim maçlar kazanıyordu bende bi süre sonra verdiği maça oynadım 60 tl attım 4500 tl kazandırdı 4000 tl para cekme talebinde bulundum ancak para hesaba gecmedi canlı iletişimden yazdım ve %20 dosya işlemi vs gibi komik şeyler söylediler…Bende hesapdaki paranın hepsini alakasız bir maça bastım ve parayı erittim. 100 tl zararla kurtulduk. *****BETLAVAZZA101**** dolandırıcıdır……..

  23. Arkadaslar bilginiz olsun ELİTBET12 denilen siteye kesinlikle bulasmayim adamlar sms yoluyla ℅200 bonus diyor yatirdigin tutara ondan sonra cekim talebinde bulunuyorsun bonus alan kisi 72 saaat cekim yapamaz diyor 72 saat doluyor ondan sonra canli yardimda kimseye ulasilamiyor bir numarali ciddi dolandirici bir sitedir ben kaptirdim siz kaptirmayin

  24. Mustafa özer | 24 Haziran 2017 at 15:04 | Cevapla

    Feysten paylasan alper akmanla beraberler bunlar tezgah hersey bettrum 101 sayfasi bende 200 atim 14500 oldu yok yuzde 10 kesinti varmis falam filan o parayi pesin istiyor sakin inanmayin bunlara hepsi ayni gurup bunlar

  25. İnterbet7 sitesinde 330.000 param var vermiyolar bonus almışım o bonusu ödemem gerekiyomuş parayı ancak öyle alırsın diyorlar sizce dolandırıcı değilmi bunlar

  26. arkadaşlar forexbet10 diye bir site var sakın oynamayın dolandırıcılar 18750 param var alamıyorum

  27. arkadaşlar foxbet202 sitesinde para var verdikleri 50 tl bonus karşılığı 400 lira para istiyorlar bu siteyi bilen var mı güvenilir mi

  28. Arkadaşlar bahis sitelerinde parası kalanlara benim BetFlorya daki 8 bin Tl bakiyemi aldılar bilginize sizde yararlanın .

  29. merhabalar bende dolandırıldım maalesef florabet66 sitesinde 100 lira yatırdım sonra onlarda bana 100 tl verdiler giriş bonusu.. sonra 150 tl yi bir maça bastım ve geldi başka kupon da yaptım oda geldi iki kupondan 8475 tl kazandım fakat paramı çekmek istediğimde hesaplarına 872 tl yatırmam gerektiğini söylediler bende yatırmadım o param da gitsin istemedim komple dolandırıcılar… bunları şikayet edebilir miyiz ? para yolladığım zamanın dekontu elimde hala..

  30. Rüştü sekiz | 16 Eylül 2017 at 09:33 | Cevapla

    Bende tongaya düştüm Instagram da maç buldum maç sadece o sitede var bende 100 tl attım 7000 tl oldu hıkaye aynı %15 depozito istiyorlar bende 100 tl ilk kufur ettim

  31. Parabet7 Adli siteden Kupon yaptım 2 mac toplam 100 oran Kupon tuttu 100 TL atmistim 10000 TL kazandım Paramı Çekmek istedim ama parami cekmem için 250 TL istiyolar lütfen yardim edin ne yapmam lazim

  32. Ahmettokmak | 4 Ekim 2017 at 00:01 | Cevapla

    Bets10 kesinlikle büyük para ödemiyor ben ahmettokmak bets10 a uzun yıllardır üyeydim hep kaybettim geçen şans güldü sistemli bir kuponum tutttu 28 bin tl ödeme yapmadılar hesabıma bloke koydular delilim var resimler bende inanmasanız atarım resinmeleride 05444148063

    • Canım kardeşim senin durumuna ben bile şaştım turkiyenin en büyük sitelerinden ayrıca mobilbahisinde sahibiKktcde yasal olup vergi veren bir şirket nasıl olurda ödeme yapmaz tuhaf dogrusu

  33. İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR ALFABET10 ALFABAHİS YADA BETALFA BAHİS SİTESİNE KESİNLİKLE GÜVENMEYİN SAHTEKAR BİR SİTEDİR.8000 BİN TUTTURMAMA RAĞMEN BENDEN %15 KESİNTİ PARASI YATIRMAMI İSTEDİLER YERSEN YATIRIRSIN YATIRMAYACAĞIMI ANLAYINCA BENİ ENGELLEDİLER HESABI ASKIYA ALDILAR.DİKKAT EDİN KANMAYIN.

  34. ALFABET10 , BETALFA , ALFABAHİS KESİNLİKLE DOLANDIRICI BAHİS SİTELERİDİR İNANMAYIN KANMAYIN!DİKKAT!! ARKADAŞLAR KESİNLİKLE BU BAHİS SİTELERİNE İNANMAYIN 8100’TL LİK KUPONUMUZ TUTTU BANA KUPONUN %15 KESİNTİSİ OLDUĞUNU SÖYLEDİLER BUNU YATIRMAM GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİLER SONRA ÖDEME YAPACAKLARINI BELİRTTİLER YERSEN ENAYİ DURUMUNA DÜŞERSİN ZATEN ADAMLAR AÇIK BİR ŞEKİLDE DOLANDIRICI OLDUKLARINI KABUL ETTİLER YATIRMADIM CANLI DESTEĞİ KAPATTILAR VE ŞİMDİ ORTADA KİMSE YOK PARA SİTEDE DURUYOR O PARAYI ALMAK İMKANSIZ BÖYLE ŞEYLERE KANMAYIN İNANMAYIN DİKKAT EDİN BİLGİNİZE..BÖYLE SİTELERİN TAMAMI DOLANDIRICIDIR İTİBAR ETMEYİN..

  35. Ya arkadaşlar ağlanacak durumumuza açıkçası güldüm yalan yok. Elinizde internet var verdikleri maça insan bu bakar bu gün o maç var mı yok mu diye Allah aşkına şu kafayı az kullanın

  36. manasbet102.com sakın üye olmayın 1720 liramı iç etti pislikler instagramdan da engellediler sitedende ban yedim farklı farklı pclerden iletişim kuruyorum yüzlerine vuruyorum hemen engelliyorlar bunların bi sonu yokmudur ya kaç kişinin daha canını yakacaklar kimseye beddua etmem ama fitil fitil sağlıklarından çıksın bu yaptıkları sürünsünler hastane köşelerinde pislikler…

    • Duygu kardeşim ben sosyal medya genelde kullanmak(face instgram whatsappgibi)sanada tavsiyem lisanslı sitelerden kendine yetecek şekilde bahis alman ahmet mac verdi mehmetmacverdi bunlara takılma bunların birçoğu sahtekar unutmaki22yillik bir oyuncu olarak eniyi bahisci kendindir

  37. 8factutboll ile mariabets726.com sıtesının ortak dolandırıcılık tezgahı

    merhaba arkadaslar bende ınstagramda 8factfutboll adlı sahısın paylastıgı bahıs e oynadım. tabı verdıgı bahıs bılmem ne lıgının kacıncı kume macı . tabı kı sadece tek sıtede olan bır mac daha dogrusu o sıtenın oynayan kısıler ıcın kurdugu bı tuzak mac . maca oynadım 33 tl attım mac 30.00 oranlık bı ılk yarı / ıkıncı yarı macı mac geldı . sasırtan o kı bask kuponalar da yapmıstım saat 2 de kı macın oldugu kupon gece 12 de hala sonuclandırılmazken bu mac bıtımınden 1-2 dakıka sonra para hemen sıte hesabıma yuklendı . para cekme talebı verdım baktım gerceklesmıyo . canlı destege yazdım 250 tl dosya masrafı altında para ıstıyolar kı malta da vergı dıye bı sey yok . bı dedıyolar kı bakıyenız yukseldıkce dosya masrafı bedelı yukselır onun ıcın hemen yatırın. ınstagram da kı sahısa yazıyorum bız de yatırdık dıyo . bende ogrencı olarak 250 daha hıc etmeye rıske almadım paranın hepsını bı maca basıp cop ettım

    • Mehmet kardeşim senin dediğin bir arkadasamin başına da geldi 1/den2lik mac verdiler sitede kasa27.000tlcekim talebi verdi2700tl yatırması gerektiğini söylediler halbuki olmayan maclari kazandı gibi gösterip isin uyanık ligin dalar millet keriz sanıyorlardı size tavsiyem boyle şerefsizlik yapanlardan uzak durun gidin lisanslı sitelerde takilin ayrıca piyasada adi duyulmuş sitelerden bahsinizi yapin

  38. Bu site nekadar güvenilir.www.mariabets726.com

  39. instagramda batuhanakar88 isimli şahısda bi kaç maç verdi ücretsiz diye söyeldiği siteden oynadım ve kupon geldi ama parayı çekmem için 750 tl para istiyoor yani bizim parayı piç edicekler arada highbet360 direk dolandırıcı kardeşlerim dikkatli olun bu siteye karşı

    • Canım kardeşim bırakın bu sahtekarlari kelin ilacı olsa başına surer yok vali en açmış neymiş bunların hepsi tuzak tongaya dusmeyin

  40. Mariobet ve betmatik ikiside dolandırıcı sakın bulaşmayın para yatırmaya gelince sorun yok çekim talebi verince asla ödemiyorlar banka güncellemesi vs gibi yalan dolan bir dünya bahane uydurup sonra paranıza el koyuyorlar bulaşmayın mariobet ve betmatik dolandırıcı sitedir

  41. Arkadaşlar benimde birçok siteye üyeliğin mevcut lutfenuye olurken sitelerin lisanslarına bakin oyleuye olun saglamsite isteyenlere onerim interbahis perabet ngsbahis

  42. Arkadaşlar piyasada adi sani olmayan ve de özellikle lisanssız sitelerden uzak durun ayrıca üye olduğunuz sitelerin kural ve de şartlarını muhakkak okuyun aklınıza takılan soruları canlı destek bağlantısından öğrenin öyle bahsinizi yapın lisanslı siteler siz yanlış yapmadikca(yanı kuraldışı bahis)kesinlikle odemenizi yaparlar çünkü siki denetimden gecmektedirler

  43. Arkadaslarbahismedya5.com platformu üzerinde yeralan sitelere üye olabilir gönül rahatlığıyla bahislerinizi yapabilirsiniz.Yalnizsizlerebirkaconerimolcakilkuyelikbonuslariylailgili genelde çevrimi zordur ben ceviremedim mesela ilk üyelik bonusu alacak arkadaşlar çevrimini iyi okuyun sonra kuraldışı bahis aldığınızda çekimde sıkıntı yaşarsınız site paramı odemiyorgibi onun için eniyisikendi anaparanizla oynamak birçok sitede anaparanizinda çevrimi vardir1.30-1.50gibi oranlarla buna dikkat edin ayrıca 18yas altı kişilerin üye olması kesinlikle sitelere yasaktır Zaten hicbir şekilde ödeme alamazlar yeterince bilinclerdigimi sanıyorum.Dipnot:burdanbahismedya4ekibinetskediyorumgoruslerimize yerverdikleriicin

  44. Arkadaşlar ben bı site soliycem adı Maxbet92.com ben oynamadım daha önce dolandırma ya çalıştılar fakat tutmayinca kufredince engellediler busite hakkında bilginiz varmi

    • Nerden turuyor bunlar anlamadım gitti arkadaş bit yenilgi gibi her taraftan çıkıyorlar bu sitenin adini ilk defa duyuyorum maxwinbet filan değil degilmi

      • Artik milletin boğazına kadar geldi topyekun birakicaz bine kardeşim vatandasa saygısızlık sahtekarlik

  45. BAHİSSENİN CEPBANKLA PARA GÖNDERMEYİN CEKİP GÖNDERMİYOLAR BÜTÜN BİLGİLERİ VERMEME RAGMEN BAHANELER ÜRETİYOLAR

  46. ARİF KAMİL | 28 Ekim 2017 at 08:46 | Cevapla

    BETCONTRA SİTESİNE SAKIN ÜYE OLMAYIN 6500 TL Mİ ÖDEMİYOLAR HESAPLAR GÜNCELLENİYOR FALAN BAHANE UYDURUP DURUYOLAR.SİMDİDE HESABIMI KAPATTILAR CANLI ERİŞİME BLOKE KOYDUKAR UZAK DURUN BU Ş..RDEN

  47. Maykil salih | 29 Ekim 2017 at 02:33 | Cevapla

    Arkadaşlar bende dorandirildim sevgilimibul bet sitesine üye oldum aytenle tanıştım bonus da vermediler çay içtik anlaştık 3000 para yatırma dedi köpen olsun dedim yatırdım şimdi ortada yok sikayetciyim

  48. Maxwinbet25 cep bank havale yaptim 300 cektiler.bilgiler hatali deyip yatirmadilar.benden hangi atm cekildigini istiyolar tabiki bankada boyle bilgi vermiyor.anlicaniz tam bir dolandirici site.bilginize boyle siteleri herkes ifsa etsin

  49. arkadaşlar merhaba betaras10.com sitesi tamamen dolandırıcı bir site 100 tl yukledim 250 tl de bonus verildi eger kazanırsam 500 tl geri ödeme yapmam gerekir kurallarda vardı maç oynadım 5400 tl kazandım fakat para cekmeye gelince sıra olmadı müsteri temsilcisi ile sadece canlı sohbete katılıyorsunuz mail adresleri hatalı hep müsteri temsilcisi size 500 tl yuklemeniz gerekli, dedim başka ücret talep etmiyeceginizi nerden bileyim yok efendim başka ücret belge vs istenmiyecek hesabınıza aktarılacaktır 500 tl hesaplarına attım yapıkredi den yusuf sami yavuzdurmaz adına tekrar kontol edin dedim dekontu gönderdim tam dedi hemen bakıyorum gerekli incelemelerden sonra hesabınıza aktarılacaktır dedi.bekledim bekledim yok dedi 487 tl daha yatırmanız gerekli dosya ücreti beyfendi yani kısacası para hala o sitede hesabımda oyle ce kalıyor işin güzel yanı da CANLI DESTEK SİZİ SOHBETTEN ATIYOR BİDA BAGLANAMIYORSUNUZ BİR COK BİLGİSAYARDAN DENEDİM ATTI HER DEFASINDA EKRANN RESİMLERİ VS ALDIM PAYLASTIM İNANMASINLAR DİYE

    İŞİN GÜZEL YANİ KÖTÜ SİTELERE ERİŞİM YASAKLANIYOR DA BÖYLE DOLANDIRICI SİTELERE NEDEN YASAKLANMIYOR HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZMÜ.!!!

  50. maxbet360.com adlı siteye 100 tl yükledim bonus vs almadım. 10.000 tl kazandım ancak parayı çekmek için benden 1000 tl istediler zar zor 500 e çektik. Curacao lisanslı yazıyor lisans bölümünde diğer curacao lisanlı bet sitelerine sordum onlarda böyle bir uygulama mevcut değilmiş.Aklınızda bulunsun bu siteye üye olmayın oynamayın.Zaten başka bahisleride göremiyoruz sitede sadece casino açık durumda

Yorum Gönder

Eposta adresiniz yayınlanmayacaktır.


*


WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien